Curiozități despre recenzii
- TripAdvisor a fost cotat ca fiind al patrulea cel mai popular site de călătorii din Statele Unite, din mai mult de 7 700 de site-uri, cu 10,9 milioane de vizite pe săptămână.
- Potrivit unei cercetări a firmei Reevoo, rata de conversie poate crește cu mai mult de 3% dacă ai de la 10 la 30 de review-uri pentru un produs.
- Reevoo a descoperit că 68% dintre consumatori au încredere mai mare în review-uri dacă văd pe un site atât comentarii pozitive, cât și negative.
- Există cu 67% mai multe șanse ca clienții să facă o achiziție atunci când le caută dinadins recenziile negative.
- În vreme ce generațiile mai vârstnice s-au bazat mereu pe recomandări din partea prietenilor și familiei, generațiile mai tinere se obișnuiesc din ce în ce mai mult să apeleze la opiniile de pe site-urile de review-uri.
- A fost demonstrat faptul că recenziile, indiferent dacă sunt pozitive sau negative duc la creșterea profitului companiilor despre care acestea sunt scrise. Acest lucru a fost demonstrat de către Michael Luca profesor-asistent la Harvard Business School.
- 80% dintre consumatori citesc review-urile și au încredere în acest canal imperfect
înainte de a lua o decizie de cumpărare.
- Cel mai cunoscut Site de recenzii este Yelp.
- Patronii de restaurante care au răspuns la sondajul That’s Biz despre review-urile online au fost de părere că unul dintre cele mai frustrante aspecte este eșantionul mic al autorilor de review-uri, comparativ cu toți clienții.
- Mulți patroni cred că sunt șanse mai mari să scrie un review acei clienți care au avut o experiență proastă, decât clienții satisfăcuți.
- Mulți proprietari cred că foștii angajați și clienții recalcitranți scriu mare parte dintre review-urile negative.